wtorek, 2 kwietnia 2013

Podsumowanie lutego i marca 2013 - Summary of February and March 2013

Właśnie rozpoczął się kwiecień a wiosny nadal nie widać. Na szczęście w domu rośnie tegoroczny ogród. Dziś podsumowanie dotychczasowych prac. 

siewki tunbergii

Na początek tunbergia wysiewana 12 lutego i później. Z trzech opakowań nasion mam obecnie 12 sadzonek.

heliotrop siewki

2. marca, czyli dokładnie miesiąc temu wysiałam heliotrop. Siewek jest sporo i to z jednego opakowania.

siewki osteospermum

Tego samego dnia siałam osteospermum z własnych nasion. Miałam ich kilkanaście i wiele z nich skiełkowało. Stokrotki afrykańskie podobno wschodzą nierówno, więc może jeszcze się coś pojawi.

siewki werbena patagońska

Werbena patagońska pojawiła się w ogromnej ilości. Mam siedem takich pojemników.

czarny pomidor siewka

Zaczynają kiełkować czarne pomidory posiane 10 dni temu.

siewki żółte pomidory

Żółte pomidory są szybsze od odmiany black cherry.

passiflora

Powyższe zdjęcie przedstawia jak na razie jedyną porażkę - pasiflory raczej już nie będzie.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz